“ŽIVALI SVETA” PRI ČEBELICAH NA ČARDAKU

V naši skupini smo si zadali, da bomo v mesecu januarju spoznavali živali po svetu. Najin cilj je bil, da otroci raziskujejo, spoznajo celine našega planeta in iz vsake celine nekaj živali, ki jim bodo najbolj všeč. A bolj, ko smo raziskovali, bolj nam je bila tema všeč. Ugotovili smo, da v enem mesecu ne bomo mogli izvedeti in narediti vsega, kar smo želeli, zato se je mesečni sklop razvil kar v projekt.

Pri tem so tako otroci kot tudi starši pokazali izredno veliko voljo za sodelovanje, kar nam je bilo vsem v veselje. Otroci so dnevno prinašali knjige, enciklopedije, posnetke, zloženke, kartonke, zemljevide, globuse sveta, razglednice, doma risali živali in jih prinašali. Otroke je zelo navdušil pajek tarantela, zato smo se odločili, da bomo pajkovo mrežo naredili kar pod našim stropom. Otroci so imeli za domačo nalogo, da doma izdelajo pajke in jih prinesejo. Odziv je bil več kot odličen. Otroci so s pomočjo staršev izdelali prečudovite pajke, ki smo jih seveda nanizali na pajkovo mrežo in jih ponosno opazujemo.

Spoznali smo, da je pingvin v resnici vrsta ptiča, ki ne leti. To nam je bilo tako zanimivo, da smo izdelali še Antarktiko in pingvine, katero imamo tudi v igralnici (in nekaj v garderobi).

Otroci so si zapomnili zelo veliko informacij, nekaj resnih, veliko pa tudi smešnih in takšnih, ki smo si jih z lahkoto zapomnili, ker so res nenavadne (mravlje nikoli ne spijo, kobilice imajo ušesa na kolenih, kamela lahko spije do 250 litrov vode,…). Vsak dan so komaj čakali na nove zanimivosti in, če sva po naključju pozabili povedati »dnevno zanimivost«, so naju otroci spomnili. Otroci so dnevno predstavljali knjige in ostalo gradivo, ki so ga prinašali tako otroci kot tudi midve z Mojco.

Ker nam je bil projekt izredno zanimiv in ker so se tako otroci kot tudi starši zelo potrudili s sodelovanjem, smo se z otroci dogovorili, da bomo napeli vse naše moči in izdelali vsak svoj album »Živali sveta«, ki ga bodo odnesli domov. Vsak od otrok je namreč pripravil in izrezal 24 živali sveta, katere je razvrstil na 7 celin. Tako celine kot tudi živali je torej izrezal, prilepil k ustrezni celini in nato prerisoval simbole za črke. Tako so vse celine in živali opremljene tudi z imenom. V njega smo vsi vložili zares veliko dela in energije, zato smo vsi ponosni na njega. Otroci so pokazali veliko koncentracije in natančnosti. Komaj so čakali, da bodo na vrsti za izdelovanje, čeprav so vedeli, da bodo imeli veliko dela. Ker takšnega albuma otrok ne more izdelati v enem dnevu, so naju otroci takoj zjutraj spomnili, da še niso dokončali in naju spraševali, kdaj bodo lahko delali naprej. To je izredno pozitivna motivacija, nad katero je bila navdušena cela skupina.

Po skoraj dveh mesecih smo z našim projektom zaključili. Likovne izdelke imamo še vedno igralnici in jih bomo še nekaj časa obdržali, saj nas spominjajo na vse novo znanje, ki smo ga pridobili in delo, ki smo ga v izdelke vložili. Sami sebi (in družinam) smo dokazali, da znamo, zmoremo ter se pripravljamo na naslednje obdobje, ki prihaja (pred)šolsko.

Ob tem bi se tako otroci kot tudi midve zahvalili vsem staršem, starim staršem za vso pomoč. Vaše velikodušno sodelovanje je bilo res velika motivacija za vaše otroke. Takšnega sodelovanja med vrtcem in družino si želimo še naprej.

 

Čebelice s Tino in Mojco

 

dav

dav

dav

dav

dav

dav

dav

dav

dav

dav

dav

dav

dav

dav

Morda vam bo všeč tudi...

Dostopnost